مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 24 مرداد 1399 ساعت 07:152020-08-14حوادث

مسمومیت 2 نفر در حادثه نشت گاز کلر تصفیه خانه لاهیجان


رییس اورژانس گیلان، از اعزام هفت تیم از فوریت های پزشکی در حادثه نشت گاز کلر در تصفیه خانه بازکیاگوراب لاهیجان خبر داد و گفت: دو نفر در اثر این حادثه مشکلات تنفسی پیدا کردند.

- ایسنا/گیلان رییس اورژانس گیلان، از اعزام هفت تیم از فوریت های پزشکی در حادثه نشت گاز کلر در تصفیه خانه بازکیاگوراب لاهیجان خبر داد و گفت: دو نفر در اثر این حادثه مشکلات تنفسی پیدا کردند.

پیمان اسدی در جمع خبرنگاران از اعزام فوریت های پزشکی در حادثه نشت گاز کلر در تصفیه خانه بازکیاگوراب لاهیجان خبر داد و اظهار کرد: روز گذشته در اثر نشت گاز کلر در تصفیه خانه مرکزی بازکیاگوراب در لاهیجان هفت تیم از فوریت های پزشکی به محل اعزام شده و در حالت آماده باش قرار گرفتند.

وی با بیان اینکه حادثه مذکور سریعا به اطلاع اورژانس 115 گیلان رسید، تصریح کرد: دو نفر در اثر این حادثه مشکلات تنفسی پیدا کردند که توسط فوریت های پزشکی پس از انجام اقدامات درمانی لازم و اکسیژن درمانی به بیمارستان پیروز لاهیجان منتقل شدند.

رییس مرکز حوادث و فوریت های پزشکی گیلان، خاطرنشان کرد: اورژانس 115 گیلان از ابتدای اطلاع از این حادثه در محل حضور فعال داشت.

همچنین یک نفر از پرسنل اورژانس 115 لاهیجان که حین انتقال یکی از مصدومین این حادثه دچار مشکلات تنفسی شده بود، هم اکنون در وض


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسمومیت 2 نفر در حادثه نشت گاز کلر تصفیه خانه لاهیجان

مسمومیت 2 نفر در حادثه نشت گاز کلر تصفیه خانه لاهیجان